Las Vegas

V Las Vegas jsme byli dvě noci. Z LA přilétáme kolem páté hodiny večer, ubytováváme se, trochu se procházíme, jdeme na večeři a úplně unavení spát. Večeříme burgery v restauraci Gordona Ramsayho, jak nám chutnali vám panda pověděl už v předchozím článku 🙂

Hotel Bellagio s fontánou v noci.

Další den chceme vidět co nejvíce, což vzhledem k tomu, že je Las Vegas malinké není žádný problém a během pár hodin jsme viděli vše, co jsme chtěli. Den začínáme snídaní v Sambalatte, což je něco jako Starbucks, jenže tady dělají rainbow latte, které prostě musíme vyzkoušet. Naše cesta pokračuje do hotelu Bellagio, před kterým je umělé jezero (bazén) a od 15 hodin fontána s hudbou. Fontánu pouštějí každou půlhodinu, večer (od 20 hodin) každých 15 minut. Panda doporučuje navštívit fontánu večer.
Cestou samozřejmě fotíme asi milion fotek. Z venku vypadá hotel Bellagio celkem obyčejně, ale uvnitř je opravdu krásný. Je v něm kasíno a hotelem musíte jím projít, abyste se dostali do dalšího hotelu, Caesars Palace. Ten je, stejně jako Bellagio, uvnitř nádherný a najdete v něm samozřejmě také kasíno, spoustu restaurací a venku repliku Fontany di Trevi.

V Las Vegas máme štěstí na počasí. Sice není úplně teplo, ale krásně svítí sluníčko, což nám udělá po pořádném dešti v Los Angeles obrovskou radost. A tak se rozhodneme vrátit zpátky do našeho hotelu, kde bereme pandu, ať z výletu taky něco má a pokračujeme v cestě. Opět procházíme kolem hotelů Bellagio a Caesars, a tak fotíme další fotky, tentokrát s pandou 😀 Kolem jedné hodiny dostáváme trochu hlad, a tak jdeme na oběd do další z restaurací Gordona Ramsayho, Pub & Grill. Dáváme si jen něco lehčího, protože přeci jen jsme před pár hodinami teprve snídali.

Panda před hotelem Bellagio

Po obědě se dále procházíme v hotelu Bellagio, tentokrát i s pandou. Pokračujeme k dalšímu ikonickému hotelu The Venetian. Před tímto hotelem jsou menší Benátky – postavili zde menší verzi Náměstí svatého Marka (hlavního náměstí v Benátkách) a most Rialto (Ponte di Rialto), který je podle mě stejně velký jako originál. Projet se zde můžete i gondolou!

Tohle jsme viděli cestou v nějakém obchodě, a tak jsme nechali pandu si vyzkoušet, jaké je to být prezidentem 🙂
Ponte di Rialto.

Když už máme dostatek fotek z Benátek, jdeme na chvíli zpátky do hotelu, kde necháváme pandu. Procházíme kolem hotelu Paris, před kterým se nachází replika Eiffelovky.
V hotelu odpočíváme asi půl hodiny, já si beru svetr, protože se lehce ochladilo a pokračujeme v procházce. Tentokrát se z hotelu vydáváme na opačnou stranu, než obvykle a za 10 minut stojíme před hotelem New York, který se pyšní replikou Sochy svobody. Fotíme pár fotek a jdeme dál. Za dalších 10 minut jsme před hotelem Luxor, před kterým je sfinga a skleněná pyramida. Rychle si ho fotíme a jdeme zpátky do hotelu, protože je silný vítr a je nám zima.

Večer se vydáváme na večeři do restaurace Nobu, kde si dáváme sushi, a poté jdeme konečně vyzkoušet automaty a ruletu! Vždy sázíme nejnižší částky, jde nám spíše o to si hru vyzkoušet než něco vyhrát :). A tak v automatu prohráváme dolar a v ruletě deset dolarů. Ale ten pocit sedět u ruletového stolu byl opravdu super, i když v našem případě dost krátký 😀 Vsadili jsme na červená čísla a padlo samozřejmě černé :(. No, nevadí, vyzkoušeli jsme si to, máme zážitek a můžeme si tento bod odškrtnout z našeho seznamu 😀

Náš další a poslední den začínáme rychlou snídaní ve Starbucksu. Nějak nemáme chuť riskovat, protože když se koukáme na místa se snídaní, všechno vypadá obrovské a my chceme ještě před odjezdem podruhé vyzkoušet burgery Gordona Ramsayho 😀 Na letišti musíme být asi ve 14 hodin, ale jelikož je opravdu kousek (jsme tam asi za 15 minut autem), máme docela dost času. A tak se naposledy procházíme po ulici The Strip (ve které jsou všechny zmiňované hotely) a jdeme ještě jednou vyzkoušet ruletu a automaty. V automatech prohráváme další dolar, ale v ruletě tentokrát vyhráváme! Sázíme opět na červenou, která tentokrát naštěstí padne, a tak máme 10 dolarů z předchozího večera zpátky. To nám stačí, hru ukončíme a jdeme vyměnit žetony za peníze.

Vyhrané žetony

Naší poslední zastávkou v Las Vegas, jak jsem již zmiňovala, jsou naše oblíbené burgery. O všech zmíněných restauracích vám ale panda pověděl už zde 🙂

Na letišti probíhá vše hladce a po 1,5 hodinovém letu jsme v San Franciscu. O tom ale až příště.

Mějte se!

Majda & panda

Las Vegas – kam na jídlo

La La Land – 1. den

San Francisco – 1. den

Comments

comments

2 Replies to “Las Vegas”

1. Vy jste si to fakt krásné užili 🖒.