La La Land – 3. den

Porád jsme se úplne neprizpusobili časovému posunu, a tak se budíme v 5 ráno, hodne pomalu se pripravujeme a kolem 8 ráno vycházíme. Tento den jsme toho obešli opravdu hodne, takže konečne vše doháníme – kvuli počasí jsme toho predchozí dny moc nevideli. Dokonce nám už občas vysvitlo sluníčko! Zítra má ale zase pršet, a tak budeme spíš relaxovat :).

Dneska byla naším prvním cílem ružová stena, kde se lidé moc rádi fotí, vypadá totiž dobre na instagramu 🙂 Takže i my jsme si udelali pár fotek a poté se pešky vydali na snídani do Joan’s on Third. Od ružové steny nám cesta zabrala asi 20 minut a určite moc doporučuji obe místa navštívit (stenu i Joan’s on Third). Lepší vejce benedikt jsem totiž nikdy nejedla! Ješte jsme ochutnali avokádovy toast, ktery byl taky super. Chutnal podle me stejne jako ten z Coffee roomu 🙂 Dále si tam mužete dát napríklad omeletu, lívance či jogurt s granolou. Myslím, že každy si najde to své 🙂

Snídane v Joan’s on Third.

Nejlepšií vajíčka benedikt, která jsem jedla.

Pešky pokračujeme do ulice Sunset Boulevard, což je jedna z hlavních ulic v LA dlouhá pres 35 km. Chvíli jsme se tam procházeli, ale byla to docela nuda, a tak jsme se presunuli do nedaleké ulice Hollywood Boulevard, další dlouhé ulice. Je ale mnohem zábavnejší, najdete zde treba Walk of Fame, Dolby Theatre, spoustu obchodu se suvenyry a my jsme meli to štestí, že jsme mohli sledovat prípravy na letošního Oskara. Bude totiž asi za tyden.

Walk of fame.

V obchode se suvenyry prodávají oskary.

Dolby Theatre.

Kousíček od Hollywood Boulevard najdete slavny fastfood In-N-Out Burger. Jejich pobočky jsou jen v Californii (nebo LA, ted si nejsem jistá) a jejich burgery jsou opravdu boží! Mužete si vybrat ze trí burgeru – hamburger, cheeseburger nebo double burger. Což je super, nemusíte nad tím dlouho premyšlet a klasika je stejne nejlepší. A nezapomente si dát hranolky – dávají na ne zajímavé omáčky, syr nebo karamelizovanou cibuli. Mnam!

In-N-Out-Burger

Po burgeru si voláme uber a jedeme do Griffith Observatory, kde se točilo nekolik scén z La La Landu (jupí, strašne jsem se sem tešila, ale bála jsem se, že se tam kvuli počasí nepodíváme. Nakonec jsme meli takové štestí, že nám celou dobu hezky svítilo sluníčko). Pokud neradi chodíte do kopce, prírodou, či proste nemáte dostatek času, doporučuji jet autem. Pujdete-li pešky, počítejte s tím, že vám to zabere vetšinu dne. Ješte poslední možnost, jak se nahoru dostat je autobus. Ale nevím odkud jezdí, ani jaké lístky potrebujete, protože jsme autobus videli jen projíždet kolem :).
Z Griffith Observatory je opravdu nádherny vyhled na celé Los Angeles, včetne slavného nápisu HOLLYWOOD. Nahore mužete navštívit i planetárium, což nás ale moc nezaujalo, tak jsme si to nechali ujít 🙂

Vyhled na mesto je z druhé strany, nevím proč jsem si vyfotila jen tohle 🙂
S nápisem Hollywood.

Dolu scházíme pešky Griffith parkem a behem 30 minut si objednáváme tacos v Tacos tu Madre Los Feliz. Dáváme si tacos s grilovanym kuretem a s grilovanymi krevetami. Bylo to tak dobry (a maly:D), že si vše dáváme ješte jednou.

Taco de tu padre – los feliz

Pokračujeme zpátky do hotelu, kde asi pul hodiny odpočíváme a poté jedeme na pláž Santa Monica Pier. Snadno se sem dostanete metrem, je to konečná stanice červené linky a zastávka se jmenuje Santa Monica. Když tam konečne dorážíme, tak co se nestane? No samozrejme, začíná pršet. Naštestí vidíme restauraci Bubba Gump, kam proste musíme jít! Restaurace byla otevrena po vydání filmu Forest Gump. Nevím sice, jak to presne je, ale v podstate jde o to, že kamarád Foresta Gumpa, Bubba, mel sen otevrít si restauraci s morskymi plody. Bohužel ale zemrel ve válce, ve které byl společne s Forestem, a tak se mu jeho sen nesplnil.
Všude po restauraci jsou fotky a nápisy z filmu, na záchodech jsou nápisy (místo klasického dámy a páni) Jennys (Forestova prítelkyne) a Forests. Po vyborné večeri (dali jsme si krevety, které mají opravdu vyborné) nás čekal zábavny rychlo kviz, pri kterém nám milá slečna číšnice položila pet základních otázek z filmu Forrest Gump. Hodne napovídala, tak jsme všechny odpovedi vedeli 😀 Součástí restaurace je obchod se suvenyry, a ješte jsem zapomnela zmínit, že z restaurace je nádherny vyhled na pláž.
Den končíme krásnou procházkou po Santa Monice, kterou určite moc doporučuji navštívit, a to nejen kvuli plážím. Je to proste místo, které žije.

Tuhle čokoládu si tam mužete koupit v obchode se suvenyry.
Takhle se mužete vyfotit pred Bubba Gump. Vedle me je Forrestuv kufr a bonboniéra.
Pláž v Santa Monice.

La la land – 5. den

Comments

comments

2 Replies to “La La Land – 3. den”

1. To je krása, hned bych měnila. ❤❤

2. Nádheraaa a ta jídla 🙂 !